مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-01بين الملل

شگردهای رسانه ای در علوم شناختی|تکنیک 64: رمل و سایه


رسانه های بیگانه کاملا حمایت می کنند تا فرد دست به شورش خیابانی بزند.

از داخل و خارج برای او حامی می سازند.

رسانه ای سایه شده تا او احساس آرامش کند اما این سایه ناگهان از بین می رود و هدف نهایی مشخص می شود.

- خبرگزاری فارس- گروه رسانه: آنهایی که اهل کویرنوردی هستند رَمل های بزرگ را دیده اند که ناگهان ایجاد می شوند و ناگهان از بین می روند.

این رمل ها سایه های بلندی می سازند که نمی شود به آنها اعتماد کرد.

در رسانه هم شگردی وجود دارد که شبیه همین ”رمل و سایه“ است.

رسانه های بیگانه کاملا حمایت می کنند که تا فرد دست به شورش خیابانی بزند.

از داخل و خارج برای او حامی می سازند.

هدف ظاهرا کمک به این شهروند است.

رسانه ای سایه شده تا او احساس آرامش کند اما این سایه ناگهان از بین می رود و هدف نهایی مشخص می شود.

خصلت رمل ها در بیابان آن است که دوباره در جای دیگر هم تشکیل می شودن و باز یک بهانه دیگر.

این موضوع در بحران های سیاسی و اقتصادی بسیار کاربرد دارد.

علیرضا داودی کارشناس ارشد رسانه و به جهنم که رفتی تو خیابان، او که مسئولیت قبول نمی کند و فقط تنها نکته ای که هست دوباره از فرد بازداشت شده، سوژه جدید می سازد، برای اینکه یه عده ی دیگر را تحریک کند، در علوم شناختی این را  تکنیک ”رمل و سایه“ می نامند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شگردهای رسانه ای در علوم شناختی|تکنیک 64: رمل و سایه

شگردهای رسانه ای در علوم شناختی|تکنیک 64: رمل و سایه